Paketomat, bar-kod i PIN za otvaranje paketomata – kako funkcioniše preuzimanje?
Sve više korisnika koristi paketomate kao jednostavan i brz način za preuzimanje svojih pošiljaka. Ipak, povremeno dolazi do zabune oko bar-koda i PIN-a ZA OTVARANJE PAKETOMATA, koji su ključni za uspešno preuzimanje. A evo koja je razlika između ta dva broja:
Bar-kod pošiljke je jedinstveni kod koji identifikuje vašu pošiljku i često se koristi u procesu praćenja. Kada je pošiljka dostavljena u paketomat, korisnik dobija Viber poruku sa svim neophodnim podacima.
Za preuzimanje pošiljke iz paketomata, najvažniji je PIN ZA OTVARANJE PAKETOMATA – to je broj koji se unosi na ekranu paketomata kako bi se otvorila odgovarajuća pregrada sa vašom pošiljkom. Bar-kod nije potreban za otvaranje paketomata, već služi za druge namene!
Bar-kod možete koristiti i kao jedinstveni kod vaše pošiljke prilikom kontaktiranja našeg korisničkog centra i odnosi se isključivo na vašu pošiljku omogućavajući bržu i precizniju podršku.
Da biste izbegli nedoumice i brzo preuzeli svoju pošiljku, preporučujemo da pogledate detaljno uputstvo.
Ukoliko imate dodatna pitanja ili poteškoće, naš korisnički centar vam je uvek na raspolaganju na broju telefona 0800 30 93 000.