Najčešća pitanja i odgovori
City Express vrši preuzimanje pošiljaka na vašoj adresi, a isporuka je moguća direktno na adresu primaoca, kao i na paketomate i parcel šopove, pružajući vam fleksibilnost i praktičnost prilikom preuzimanja pošiljke.
Uslugu transporta možete platiti virmanski ili gotovinski. Virmansko plaćanje je dostupno za klijente sa potpisanim ugovorom sa City Express-om, dok je za ostale klijente moguće isključivo gotovinsko plaćanje prilikom preuzimanja pošiljke. Gotovinsko plaćanje može se izvršiti u obliku keša ili kartice. Kartično plaćanje je omogućeno za klijente: Lilly, Benu, Iggi Percept, Retail Fashion, Belodore i Game Centar, dok svi ostali klijenti mogu platiti isključivo gotovinom. Ove opcije plaćanja važe samo za otkupne pošiljke!
Da, i fizička i pravna lica mogu poslati pošiljku na teret primaoca. Međutim, kod fizičkih lica preuzimanje pošiljke mora biti na adresi pošiljaoca – nije moguće preuzimanje na drugoj adresi kada trošak transporta snosi primalac. Pravno lice koje ima ugovor sa City Express-om može koristiti ovu opciju bez ograničenja.
Standardno vreme isporuke je 24 časa za sve gradove i veća naselja u Srbiji. Međutim, na trajanje isporuke mogu uticati različiti faktori, kao što su odsutnost primaoca pri prvom pokušaju dostave, nepovoljni vremenski uslovi ili druge nepredviđene okolnosti u transportu. Zbog toga City Express ne može garantovati isporuku u roku od 24 časa, ali nastoji da sve pošiljke budu isporučene u najkraćem mogućem roku.
Pošiljke predate City Express-u u petak biće isporučene prvog narednog radnog dana do 17h. City Express ne isporučuje pošiljke vikendom.
Dimenzionalna težina je način obračuna transportnih troškova koji uzima u obzir stvarnu težinu pošiljke i njene dimenzije. Pri naplati se koristi veća vrednost između stvarne i dimenzionalne težine. Više informacija možete pogledati OVDE.
Vrste robe koje nisu prihvatljive za transport definisane su u Opštim uslovima rada City Express-a. Pre nego što pošaljete pošiljku, preporučujemo da se upoznate sa spiskom zabranjenih predmeta kako biste osigurali nesmetan transport.
City Express obezbeđuje ambalažu za manje pošiljke koje mogu biti upakovane u brendirane koverte ili PVC kese. Ova ambalaža je dostupna bez dodatne naplate.
City Express vrši nadoknadu štete samo u slučaju kada se dokaže da je oštećenje nastalo krivicom prevoznika. Ako se utvrdi da je prevoznik odgovoran, molimo vas da kontaktirate naš sektor reklamacija radi daljih uputstava. Važno je napomenuti da je pošiljalac odgovoran za adekvatno pakovanje i osiguranje sadržaja pošiljke, a nadoknada se ne vrši za lomljive predmete kao što su staklo, slike, aparati ili određene vrste plastike.
Da biste postali naš ugovoreni partner, potrebno je da popunite online pristupnicu na našem sajtu, čime pokrećete proces izrade pisanog ugovora. Na osnovu dostavljenih podataka, kreiramo ugovor koji vam potom šaljemo na adresu. Nakon što obe strane potpišu ugovor, postajete naš ugovoreni partner. Takođe, možete posetiti najbližu poslovnicu City Express-a u Srbiji radi iste procedure.
Da, možete. Ukoliko hitno želite poslati pošiljku, obratite se najbližem call centru, koji će doći po pošiljku, a usluga se plaća gotovinom. Ako želite dugoročno iskoristiti pogodnosti ugovorenog partnerstva, popunite online pristupnicu na našem web sajtu.
Ne, carinjenje obavlja špediter po izboru klijenta. Ukoliko klijent ne raspolaže sopstvenim špediterom, City Express će, u saradnji sa svojim špediterom i uz saglasnost izvoznika/uvoznika, organizovati carinjenje.
City Express standardno prevozi belu tehniku manjih dimenzija. Za prevoz bele tehnike većih dimenzija, kao što su frižideri ili veš mašine, potreban je poseban ugovor kojim se definišu uslovi transporta.
Svaki paket poseduje jedinstveni bar-kod koji možete iskoristiti za praćenje njegovog statusa. Jednostavno unesite bar-kod u sekciji Praćenje pošiljke na našem sajtu i saznajte trenutnu lokaciju Vašeg paketa.
Pošiljka se čuva na paketomatu do narednog radnog dana, do 23.59h. Ukoliko je pošiljka ostavljena na paketomat u petak, čuva se na paketomatu do ponedeljka do 23.59h
Dimenzije pretinaca su sledeće: Širina - visina - dubina
S Box: 150 x 450 x 600 mm
M Box: 310 x 450 x 600 mm
L Box: 480 x 450 x 600 mm
Ne, putem paketomata mogu se preuzeti isključivo unapred plaćene i otkupne pošiljke. U slučaju da ste došli do paketomata, a niste platili pošiljku, to možete učiniti pomoću WSP linka - karticom ili QR kodom. Detaljno uputstvo za preuzimanje možete pogledati OVDE.
Ne, otkupnina paketa se može platiti isključivo putem linka WS Pay platforme putem platnih kartica ili QR kodom.
Otkupnina se plaća putem WS Pay platforme ili skeniranjem QR koda putem vaše mBanking aplikacije. Klikom na link u Viber poruci, bićete preusmereni na portal za plaćanje, gde prvo unosite svoju e-mail adresu, zatim podatke sa platne kartice (broj, mesec i godina isteka, CVC kod) i izvršavate plaćanje otkupnog iznosa. Nakon uspešnog plaćanja, na vaš e-mail ćete dobiti potvrdu. Ukoliko plaćanje iz bilo kog razloga bude neuspešno, na vaš e-mail će biti poslat obaveštenje i pošiljka neće moći biti preuzeta sa paketomata. Detaljne informacije o koracima za preuzimanje i plaćanje pošiljke možete pogledati OVDE.
Da biste otvorili vrata boksa na paketomatu, potrebno je da unesete PIN ZA OTVARANJE PAKETOMATA koji ste dobili u Viber poruci (Proverite Biznis inbox (Poslovno sanduče)). Detaljne informacije o koracima za preuzimanje na paketomatu možete pogledati OVDE.
Ukoliko pošiljka ne bude preuzeta u predviđenom roku, biće vraćena pošiljaocu.
Ne, rok za preuzimanje pošiljke nije moguće produžiti na paketomatu i parcel šopu. Kod kurira moguće je dogovoriti dva puta pokušaj isporuke.
Ne, preusmerenje nije moguće. Po isteku roka za preuzimanje, pošiljka se automatski vraća pošiljaocu.
Ne, pošiljku može preuzeti i druga osoba. Ako pošiljka ne zahteva plaćanje, dovoljno je proslediti PIN ZA OTVARANJE PAKETOMATA iz Viber poruke, ali ako je potrebno izvršiti uplatu, tek nakon uspešnog plaćanja PIN ZA OTVARANJE PAKETOMATA će biti aktivan.
U tom slučaju, potrebno je kontaktirati tehničku podršku putem e-mail adrese paketomati@cityexpress.rs ili pozvati broj 800 30 93 000, koji je takođe istaknut na paketomatu.